Arvot

OHJAAVAT PERIAATTEET

Missio  

Haluamme tuottaa iloa ja mielihyvää ihmisille uusiutumiskykyisellä ja tasokkaalla toiminnallamme ja antaa positiivisen panostuksemme ravintola-alalle suomessa.  

Visio  

Tavoitteena olla merkittävä ja kannattava ravintolayritys Suomessa. Jokainen toimipiste on oma persoonallinen ravintolansa, jonka asiakkaat ja työntekijät kokevat parhaaksi paikakseen viihtyä ja olla töissä.

Arvot

Arvot pitävät yrityksen koossa kuin liima. Sitoutuneisuuden rakentamisessa ne ovat paljon parempi väline kuin raha. Ulkopuolinen konsultti osaa rakentaa organisaation, mutta ei pysty rakentamaan yhteishenkeä.

Yksilön kunnioittaminen 

Arvostamme jokaisen ainutlaatuisuutta ja uskomme, että monipuolinen tiimi on voimavara. Yksilön kunnioittaminen merkitsee keskinäistä arvostusta, luottamusta ja erilaisuuden hyväksymistä niin yksilötasolla kuin ryhmien välillä. Se merkitsee nöyryyttä kuunnella toisenlaisia ajatuksia sekä mielipiteitä. Toisen kunnioittaminen arkipäivän työtilanteissa luo aidon välittämisen ilmapiirin, jossa voidaan ottaa vastaan kritiikkiä ja tarkkailla omaa toimintaa.  Sitoudumme edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta kaikessa toiminnassamme.

Asiakaspalvelu

Asiakkaat ovat meille tuloksentuojia ja palkanmaksajia. Asiakkaamme ovat toimintamme keskiössä. Haluamme tarjota jokaiselle asiakkaallemme unohtumattoman kokemuksen ja luomaan lämpimän, yhteisöllisen ilmapiirin, jossa kaikki tuntevat itsensä tervetulleiksi. Kunnioitamme kaikkia asiakkaitamme ja kohtelemme heitä tasa-arvoisesti ja oikeudenmukaisesti.  

Turvallisuus

Pidämme tärkeänä, että kaikki asiakkaamme ja työntekijämme tuntevat olonsa turvalliseksi yrityksemme toimipisteissä.  Noudatamme korkeita hygienia- ja turvallisuusstandardeja varmistaaksemme viihtyisän ja luotettavan ympäristön kaikille.  Emme hyväksy minkäänlaista syrjintää, häirintää ja väkivaltaa työyhteisössämme ja asiakaspalvelussa.

Luottamus 

Yleensä puhutaan vain tuottavuudesta ja tuloksesta.  Mitä luottamus tarkoittaa? Se on organisaation sisäinen koodi, joka ei perustu kirjalliseen sopimukseen tai hierarkiseen asemaan ja jota ei voi johdon määräyksellä luoda. Se on organisaation sisäinen ymmärrys, että ihmiseen, jolla on paljon vapautta ja vastuuta, voi luottaa. Ja kun jokainen tietää, että apua saa, kun sitä tarvitsee, syntyy sisäistä mielihyvää.

Yhteisöllisyys ja vastuullisuus 

Tuemme paikallisia yhteisöjä ja toimimme eettisesti kaikissa liiketoiminnan osa-alueissa.  Yrityksemme mainostaa isoissa urheilutapahtumissa ja tukee urheilukulttuuria ja nuorisotyötä yksilö- ja seuratasolla. Nuoret ja erityisryhmät ovat meille tärkeitä, ja siksi osallistumme säännöllisesti erilaisiin yhteistyöprojekteihin. Tuemme myös tahoja, jotka mahdollistavat veteraaneille ja vanhuksille hyvinvointi- ja sosiaalisia palveluita.

Jatkuva oppiminen

Kehityksen avainsanoja ovat muovautuminen, kehittyminen ja edistyminen. Innovatiivinen aloitteellisuus uskaltaa kyseenalaistaa itsestäänselvyyksiä ja tuttuja toimintatapoja ja johtaa etsimään parempia tapoja toimia. Täytyy olla alamme parhaita ja tämä edellyttää valmiutta aidolle kehittymiselle.

Kultainen sääntö 

Kohtele työtovereita ja asiakkaita, kuten toivot itseäsi kohdeltavan.